×
Teisinė informacija

Kai lankotės bet kurioje svetainėje, ji gali laikyti arba gauti informaciją iš naršyklės, daugiausia "slapukų" formoje. Ši informacija, kuri gali būti apie jus, jūsų nustatymus ar jūsų įrenginį (kompiuterį, planšetinį kompiuterį arba mobilųjį telefoną), dažniausiai naudojama tam, kad svetainė veiktų, kaip tikitės. Daugiau informacijos apie tai, kaip mes naudojame slapukus šioje svetainėje, ir užkirsti kelią nepageidaujamiems slapukams, galite spustelėti žemiau esančias kategorijų antraštes. Tačiau jei tai atliksite, tai gali turėti įtakos jūsų patirčiai svetainėje ir paslaugoms, kurias mes galime pasiūlyti.

Kurį elektrinį vienaratį pasirinkti?

Šiame skyriuje mes atsakome į daugelį dažniausiai užduodamų klausimų ir komentuojame svarbiausius dalykus, į kuriuos turėtų atsižvelgti kiekvienas asmuo, norintis pasirinktį šį transporto sprendimą. Gerai, pirmas, švelniai tariant, yra gana dažnas:

Kodėl turėčiau norėti vienaračio?

Elektriniai vienaračiai kartu su segvėjais, riedžiais ir vieno rato lentomis priklauso vadinamųjų giroskopų grupei, nes jie turi įrengtą giroskopinį jutiklį, naudojamą prietaisui balansuoti. Elektriniai vienaračiai taip pat yra žinomi kaip vienaračiai, elektriniai ratai arba tiesiog ratai ir yra praktiškiausi ir efektyviausi asmeniniai transporto įrenginiai. Jų neabejotini privalumai: kompaktiškumas, greitis, nuvažiuojamas atstumas ir manevringumas.

Kaip išmokti važiuoti?

Kadangi važinėjimas vienaračiu yra kitoks nei bet koks kitas važiavimas, mokymasis važiuoti bus sudėtingas ir įdomus; iš pradžių tai bus gana sudėtinga fiziškai. Vėliau, įgyjant įgūdžių ir suprantant pobūdį, važinėjimas bus panašus į švelnius pasivaikščiojimus lengvumo ir sudegusių kalorijų skaičiaus požiūriu. Mokymasis panašus į mokymąsi, kaip važinėti tradiciniu dviračiu. Tai ne taip, kad "op" ant jo ir pirmyn. Daugeliui žmonių užtrunka valandą ar dvi, kad pirmą kartą patirtų „skrydį“. Kada sugebėsite pavažiuoti tiesia linija, tai yra patirties kaupimo ir daugelio mylių klausimas. Taip pat padeda šiek tiek kantrybės turėjimas. Kai kuriais atvejais patyrusio vairuotojo ar trenerio pagalba yra neįkainojama. „YouTube“ yra daug mokomųjų vaizdo įrašų. Mokydamiesi važiuodami visada: dėvėkite apsaugines priemones, gerbkite pėsčiuosius ir vietines eismo taisykles.

Ar tai sukelia priklausomybę?

Važiavimas vienaračiu sukelia priklausomybę. Tu buvai įspėtas.

Kam jis?

Jį galite naudoti malonumui. Pažintinėms ekskursijoms (vienaračiai visiškai pakeičia miesto pažinimo patirtį). Jį galite naudoti kaip sprendimą vadinamosios paskutinės mylios judėjimo problemos sprendimą, arba galite jį naudoti visoms jūsų judėjimo reikmėms. Tai viena iš revoliucinių, ekologinių transporto priemonių. Ir labai smagi.

14, 16, o gal 18 colių?

Mažiausi ratai yra saugūs, lengvi, lengvai transportuojami, manevringi. Jie idealiai tinka ramiam pasivažinėjimui maždaug 25 km / h greičiu, greitai greitėjant ir greitai stabdant, jie puikiai tinka trumpoms kelionėms ir naujokams. Jie puikiai telpa automobilio bagažinėje ir visur kitur neužima daug vietos. Jie mėgsta lygius paviršius ir nekenčia bekelės, todėl, jei esate miesto gyventojas ir planuojate retkarčiais naudotis, mokantis važiuoti ar tik šiek tiek pasilinksminti, jie gali būti jūsų pirmasis pasirinkimas.

Paprastai kuo didesnis ratas, tuo didesnį greitį jis pasiekia. Tai reiškia galingesnį variklį, taip pat stabilesnį važiavimą, didelę netolygių paviršių toleranciją ir patogią važiavimo bekele patirtį.

14-kos 16-kos 18-kos
manevringumas+/-
greitėjimas / stabdymas+/-
dydis & svoris+/-
max greitis-/+
nelygus paviršius-/+
stabilumas-/+

Jei jus domina kompaktiškas, mažas, lengvasis vienaratis ir nenorite lenktyniauti, verta įsigyti 14 colių. 18 colių ratas yra daug didesnis ir sunkesnis, tačiau leidžia važiuoti 40 km / h greičiu ir kompensuoti netolygius paviršius. Atrodo, kad 16 colių ratai yra universaliausi prietaisai, kurie siūlo vidutinį sprendimą (žr. aukščiau pateiktą lentelę).

O ir dar vienas dalykas ... Arba iš tikrųjų trys ... Jūsų svoris, ūgis ir stiprumas.

Jūsų ugis yra svarbus, važiuojant vienaračiu. Mažesni vienaračiai, gali būti nepatogūs aukštesniems žmonėms, todėl atidžiau apžiūrėkite matmenis ir pagalvokite, kiek jūsų vienaratis bus įtrauktas į jūsų gyvenimą (daugelis žmonių naudoja savo ratus važiuodami į parduotuves, biurus ir pan.).

Nuo jūsų svorio priklauso variklio galios pasirinkimas. Jei esate 60-70 kg, 800W variklis turės patenkinamą našumą. Jei esate 80-90 kg, 1200-1500W yra geresnis pasirinkimas. Žmonės, sveriantys 100 kg ir daugiau, turėtų svarstyti įsigyti įrenginį su 2000W varikliu.

Gyvenimas su ratu reikalauja, kad jūs jį kartais pakeltumėte, o kartais net neštumėtės, o kartais netgi nešite jį aukštyn arba žemyn laiptais. Kuo didesnis ratas, tuo jis sunkesnis. Prieš nuspręsdami ir pirkdami, apsvarstykite, kiek dažnai turėsite jį kelti kasdieninėmis aplinkybėmis ir pasipraktikuoti su panašaus svorio ir formos daiktu (14 colių vienaratis paprastai sveria apie 16 kg, 18 colių - iki 26 kg, 16 colių - kažkur per vidurį).

Kokį vienaračio akumuliatoriaus dydį rinktis, geriausiam nuotoliui ir našumui pasiekti?

Net jeigu jums ir nerūpi vienaračio kaina, apsvarstykite savo galimybes ir pasirinkite jūsų poreikius atitinkančios baterijos dydį. Didelis akumuliatorius yra ne tik brangesnis, bet ir sunkesnis, todėl visiškai nereikalingas atsitiktinėms ir trumpoms kelionėms. Šiuo metu 500 Wh baterija sveria maždaug 2,3 kg, o vidutinis energijos vartojimo efektyvumas - 18-22 Wh/h. Žinoma, pasirinkimui įtakos turi daugybė kitų veiksnių, tokių kaip: naudotojo patirtis, važiavimo stilius (švelnus ar agresyvus), oras, vietovė ir vairuotojo svoris (nes svorio sumažėjimas 20-25 kg nuvažiuojamą atstumą padidina iki 10 km, taigi dietos laikymasis yra pigiausias nuvažiuojamo atstumo padidinimo variantas).

Prisiminkite, kad apskaičiuodami jūsų poreikiams reikalingo akumuliatoriaus dydį, turėtumėt papildomai pridėti 10%, kad naudoti būtų patogiau. Kai akumuliatorius yra mažas, vienaratis dėl saugumo taiko greičio apribojimus, kad užtikrintų energijos tiekimą staigaus poreikio atveju, kuris gali atsirasti, jei reikia staigiai pagreitėti. Praktiškai tai reiškia, kad esant mažai baterijai, negalėsite efektyviai naudoti rato ir nepasieksite gamintojo nurodomo atstumo. Taigi, jeigu jums pakanka 25 km atstumo (kuriam reikia apytiksliai 500Wh), pridėkite 50Wh (10%) ir pasirinkite artimiausią didesnį variantą (pvz. 680Wh).

Kada reikėtų keisti vienaračio bateriją?

Ličio jonų akumuliatorių gamintojų (t. y. LG, Panasonic, Sanyo) duomenimis, akumuliatorių eksploatavimo trukmė yra maždaug 500 pilnų įkrovimo ciklų (t. y. nuo 0-100%). Po 500 ciklų akumuliatoriaus talpa pastebimai sumažėja iki maždaug 80% nominalios vertės. Per sekančius krovimo ciklus talpa ir toliau sparčiai mažėja, o po maždaug 600-650 įkrovimo ciklų, vienaratis galės įveikti apie pusę atstumo, kurį jis įveikdavo naujomis baterijomis. Praktiškai tai reiškia, kad visiškai naujas vienaratis, kuris įveikia 40 km atstumą vieno pakrovimo metu, nuvažiuos 32 km atstumą, kai jo bendra rida pasieks 20000 km ir 20 km nuo 24000 km. Darant prielaidą, kad vidutinė metinė rida yra 2000–3000 km, galime tikėtis, kad keisti bateriją reikės po 8–12 metų. Daugiau apie baterijų tarnavimo laiką galite rasti čia: https://eunicycles.eu/en/news/wszystko-o-bateriach-li-ion-w-monocyklach-elektrycznych

Kokį vienaračio kroviklį pasirinkti?

Paprastas ir nebrangus kroviklis visada būna komplekte. Jis atlieka jam skirtas funkcijas, tačiau paprastai tokie krovikliai generuoja maždaug iki 130 vatų galią, neturi aktyvaus aušinimo ir jokių papildomų funkcijų. Šių kroviklių kokybė nėra nuolatinė ir kai kurie iš jų einant laikui gali blogėti greičiau nei kiti, todėl gamins mažesnę įtampą nei reikia, o tai reiškia, kad jiems nepavyks įkrauti jūsų vienaračio iki 100%, o tai labai dažnai ir klaidingai diagnozuojama kaip baterijos gedimas. Kartais reikia patikrinti kroviklio kištuko išeinamąją įtampą, kad būtų galima įvertinti jo tiekiamą įtampą (žr. toliau pateiktoje lentelėje). Taip pat gali būti naudinga įsigyti vadinamąjį „išmanųjį arba greitąjį“ įkroviklį ir jį naudoti kaip pagrindinį kroviklį, o standartinį kroviklį pasilikti atsargai.

ModelisKroviklio įtampa

Ninebot E+/S2/Z6-10

58.8V

King Song KS14D/S, KS16B/C/S, KS18A/S

Gotway MCM4, ACM/2

67.2V

King Song KS18L, KS16X,

Gotway MCM5, Tesla, mSuper+/X

Inmotion V5(F), V8, V10(F)

84V

Gotway Monster 100V, mSuperX 100V

100V



Akumuliatorių gamintojai teigia, kad geriausia, optimali įkrovimo srovė yra 0,5C (C = akumuliatoriaus talpa). Tai reiškia, kad jei vieno krovimo ciklo akumuliatoriaus talpa yra 840 vatų, optimaliausiai tokį akumuliatorių galite krauti su 420 vatų krovikliu. „Optimaliai“ reiškia maksimaliai greitai, nedarant didelio neigiamo poveikio akumuliatoriaus veikimo trukmei ar būklei. Žinoma, kuo mažesnė įkrovimo srovė (galia), tuo ilgesnis akumuliatoriaus tarnavimo laikas, tačiau tai neturi didelės neigiamos įtakos, kai kroviklio galia neviršija pusės įkrautos baterijos talpos.

Greitasis kroviklis, kurio galia yra 300 vatų ir daugiau, stipriai pagreitins įkrovimo procesą. Ir jeigu akumuliatoriaus talpa yra 600 vatų ir didesnė, turėtumėte rimtai apsvarstyti galimybę įsigyti toki kroviklį. Kroviklio veikimo kokybė yra daug geresnė nei standartinio, jis taip pat turi daug apsaugos sistemų, kurios apsaugo kroviklį ir akumuliatorių. Šie krovikliai taip pat turi aktyvų aušinimą (ventiliatorių).

Išmanieji krovikliai turi papildomų funkcijų, kurios pagerina akumuliatoriaus veikimo trukmę. Juose yra ekranas, kuriame pateikiami krovimo parametrai, rodomi visi akumuliatoriaus parametrai ir pranešimai bei įspėjimai.

Kaip išlaikyti vienaratį geros būklės?

Tai yra dažnas klausimas ir paprastas atsakymas: mechaniškai - beveik nieko. Šiuo požiūriu, vienaračiai, skirtingai nei kurios kitos transporto priemonės, yra beveik nereguliuojami. Iš esmės, jūs turite išlaikyti jį švarų, ir net tai nėra būtina, jei važinėjate tik geru oru. Jei lietus ir sniegas jums per daug netrukdo, laikas nuo laiko reikia išvalyti kai kurias svarbias sritis, kad išvengtumėte ankstyvo mechaninių komponentų nusidėvėjimo. Valoma pedalo mechanizmo sritis ir variklio ašis. Kartais verta išplauti tarpus, kad pašalintumėte smėlį, purvą, druską ir pan. Taip pat patartina į pedalo vyrius įlašinti keletą lašų alyvos.

Ličio jonų baterijos taip pat yra gana stabilios. Įsitikinkite, kad tinkamai įkraunate ir saugote, kai jos nenaudojamos.

Šiek tiek sudėtingiau, kai kalbama apie padangas. Atminkite, kad norint pakeisti kamerą ar padangą, vienaračio išardymas nereiškia, kad pažeidžiamos garantijos sąlygos. Prieš tai verta pažiūrėti „Youtube“ vaizdo įrašą apie vienaračio išmontavimą, pvz., „KS16S išardymas“.

Pakeitus kamerą arba po maždaug 5-6 tūkst. km, verta patikrinti padangos protektoriaus būklę ir apsvarstyti galimybę ją pakeisti.

Ar galima įsigyti atsarginių dalių, tokių kaip korpusas, rankena ir t.t.?

Taip. Elektrinių vienaračių atsargines dalis galima įsigyti. Atminkite, kad korpuso ir pedalų įbrėžimai daugeliu atvejų yra neišvengiama vienaračio dėvėjimosi proceso dalis. Paprastai jie yra nematomi iš kelių metrų atstumo ir neturi jokio poveikio našumui ar saugumui. Reikia keisti korpuso dalis ar pedalus, jeigu įvyko rimtas pažeidimas, dėl kurio susidarė įlenkimas, įtrūkimai arba tam tikros dalys skilo. Paprasti įbrėžimai vėl atsiranda greitai, todėl pagalvokite dar kartą, ar tai daryti tik dėl estetikos.

Kaip apsaugoti vienaratį nuo pažeidimų mokymosi laikotarpiu?

Kiekvienas vienaratis, turi nemokamą apsauginę putą. Ją galite apvynioti vienaratį ir naudoti mokymosi metu. Tokio tipo papildoma apsauga neleidžia pažeisti korpuso. Be tai verta daryti laikantis toliau pateiktų taisyklių:

- Darykite pirmą pamoką parke, ant lygaus žolės paviršiaus, kur vienaračiui nukritus neatsiras rimtų pažeidimų.

- Pritvirtinkite virvę arba diržą prie rankenės, kad vienaratis būtų kaip su pavadėliu. Praradus pusiausvyrą, kai šokate nuo vienaračio, patraukite pavadėlį taip, kad ratas nesisuktų ar dar blogiau nuvažiuotų į priekį.

- Jokiomis aplinkybėmis nebandykite važiuoti su ištraukta rankena. Ji skirta tik vienaraęio transportavimui (nešti arba vežtis greta).

Koks yra garantijos laikotarpis?

1 metai varikliui ir motininei plokštei, 6 mėnesiai baterijai ir krovikliui.

arba

2 metai varikliui ir motininei plokštei, 12 mėnesių baterijai ir krovikliui.

Ar po kurio laiko galima padidinti baterijos talpą, įdedant kitą akumuliatorių?

Deja, ne. Nerekomenduojama jungti naudotus elementus su naujais. Naudotų ir naujų - skirtingos įkrovimo ir iškrovimo charakteristikos. Tai sukels neigiamą poveikį vieno kitam, o tai savo ruožtu pagreitins viso akumuliatoriaus blogėjimo procesą. Todėl, jei norite padidinti talpą, reikia pakeisti visą rinkinį nauju.

Naujos paskyros sukūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijungti arba Atstatyti slaptažodį