×

teisinė informacija

Kai lankotės bet kurioje svetainėje, ji gali laikyti arba gauti informaciją iš naršyklės, daugiausia "slapukų" formoje. Ši informacija, kuri gali būti apie jus, jūsų nustatymus ar jūsų įrenginį (kompiuterį, planšetinį kompiuterį arba mobilųjį telefoną), dažniausiai naudojama tam, kad svetainė veiktų, kaip tikitės. Daugiau informacijos apie tai, kaip mes naudojame slapukus šioje svetainėje, ir užkirsti kelią nepageidaujamiems slapukams, galite spustelėti žemiau esančias kategorijų antraštes. Tačiau jei tai atliksite, tai gali turėti įtakos jūsų patirčiai svetainėje ir paslaugoms, kurias mes galime pasiūlyti.

Važiavimas vienaračiu žiemą ir pasiruošimas

Sakoma, kad geriausias laikas važiuoti vienaračiu yra pavasaris ir vasara. Tuomet dienos ilgiausios, aukšta oro temperatūra ir saulėtos oro sąlygos, tiesiog skatinančios jus šokinėti ant vieno rato ir mėgautis klestinčios gamtos vaizdu. Daugeliui iš mūsų, elektrinis vienaratis yra ne tik būdas linksmintis, bet ir patogi transporto priemonė į darbą, mokyklą, aplankyti draugus ar apsipirkti.

Šiuolaikinis elektrinis vienaratis - tai tvirtas ir atsparus oro poveikiui įrenginys. Nesukelia problemų, kai lyja ar sninga. Taip sukurtas kiekvienas KingSong modelis. Visi pirmaujantieji gamintojai užtikrina, kad jų vienaračiai ne žaislai, skirti šiltoms ir sausoms dienoms. Taigi, jei pasirengsime tinkamai, vienaratis gali būti naudojamas ištisus metus.

Pasiruošimas žiemos kelionėms ant vienaračio, reiškia - rasti tinkamus drabužius. Važinėjimas paprastai nėra toks varginantis, kaip važiuojant dviračiu ar pėsčiomis, bet važiuojant 15 km/h greičiu oro greitis gali priversti jus jausti maždaug 5° C mažesnę temperatūrą. Turint tai omenyje, turėtumėte apsirengti ne tik šiltais, bet ir vėjui atspariais drabužiais. Kadangi kiekvienas iš mūsų šiluminį komfortą jaučia skirtingai, tinkamų drabužių pasirinkimas yra tai, kas yra geriausia pačiam. Labai naudingos yra kelnių apsaugos su užtrauktukais per visą kelnių ilgį, vandeniui atsparios pirštinės ir gobtuvas, kurį galite uždėti ant šalmo.

Pats vienaratis nereikalauja specialaus paruošimo, bet turėtumėte prisiminti kai kuriuos svarbius dalykus. Akumuliatoriaus veikimo laikas mažėja su temperatūra. Taip pat neleiskite baterijai krautis esant žemesnei nei nulio temperatūrai. Todėl visada laikykite ir įkraukite akumuliatorių šildomoje patalpoje. Važiuojant akumuliatorius praranda šilumą, o tai reiškia, kad jo temperatūra visada bus aukštesnė už aplinkos temperatūrą. Daugumą įrenginių galima saugiai naudoti iki -10 ° C.

Daugumoje žiemos scenarijų, originali padanga veiks pakankamai gerai. Papildomą naudą galima gauti pakeitus padangą į tokią, kuri tinka sniegui ar slydimui. Tai sumažins slydimo riziką, tačiau padanga bus triukšmingesnė, o didesnis pasipriešinimas sumažins vienaračio važiavimo atstumą.

Jūs turėtumėte rūpintis vienaračio švara, reguliariai pašalinti nuo jo purvą ir druską. Rūpinimasis gera vienaračio būkle, yra uždavinys visus metus, tačiau žiemą tam reikia skirti daugiau laiko. Druskos, naudojamos tirpdant sniegą ir ledą ant kelių ir šaligatvių, nusėdę ant vienaračio metalinių elementų, gali pagreitinti koroziją.

Ar galima žiemos metu važiuoti elektriniu vienaračiu? Jei nėra sniego pūgos ir ant kelio nėra ledo, tada taip! Ar verta? Tikrai verta pabandyti. Žiemą susidaro dar didesnių eismo kamščių, dar dažniau pasitaiko viešojo transporto sutrikimų. Tai skatina pasirinkti vienaratį, kaip susisiekimo būdą.

Trumpai apie važiavimo žiemą techniką. Pasikeitus padangas, atėjo laikas suderinti tinkamą vairavimo stilių su tam tikromis oro sąlygomis. Nors elektriniai vienaračiai išlaiko priekinį/galinį stabilumą, šoninis stabilumas yra tai, kuo mums reikia rūpintis savarankiškai - tai taip pat yra pagrindinė priežastis, dėl kurios slystama.

1. Greitėjimas ir stabdymas

Principas yra paprastas: mes neturėtume staigiai greitėti, nei stabdyti, nebent to reikia ypatingomis aplinkybėmis. Turėtume palaipsniui didinti greitį ir pradėti stabdyti daug anksčiau, mažindami greitį po truputį. Be to, kad toks važiavimo stilius neleidžia mums slysti, jis taip pat duoda mums daugiau laiko reaguoti į netikėtas situacijas. Ypač svarbu, sparčiai nedidinti greičio, kai važiuojame į viršų. Taip pat turėtume prisiminti, kad esant žemoms temperatūroms akumuliatoriaus parametrai labai sumažėja.

2. Važiavimas į priekį tiesiai

Važiuojant tiesiu keliu, mes galime daryti daugiau. Net jei jis yra padengtas sniegu, mes vis dar galime pasiekti didelį greitį - su sąlyga, kad: maršrutas mums gerai žinomas ir esame tikri, kad po sniegu nėra duobių, sniegas nėra smarkiai suspaustas ir ten nėra įšalo visame maršrute, mes važiuojame tiesiai į priekį ir stabiliai, vengdami staigių judesių ar manevrų, dar daugiau - net jei laikotės šių nurodymų, vis tiek patartina neviršyti 25 km/h greičio. Nepamirškime, kad vis dar gali pasitaikyti ledo akivaizdžiai saugiame sniego sluoksnyje - todėl visada reikia būti atidžiais tokiomis sąlygomis ir suteklti dėmesį į kelią, stengdiantis nustatyti galimas kliūtis ar kitas grėsmes.

3. Posūkiai

Prieš posūkį reikia labiau sulėtinti, nei esant sausam paviršiui, o stabdyti sukįmosi metu nereikėtų, stabdyti reikia, kai važiuojate tiesiai dar prieš pradedant suktis. Po to, kai ką tik atlikome platų posūkį, ir toliau važiuojame tiesiu keliu, mes galime pradėti spartinti (stabiliai ir palaipsniui, kaip minėta 1 punkte), kūno pasvirimas į šoną turėtų būti minimalus. Geriau padaryti platesnę kreivę, nei trumpą. Kai kalbama apie kūno pasvirimo laipsnį, mūsų įrenginio pedalų aukštis čia labai svarbus. Kuo žemesnis jų išdėstymas, kuo arčiau žemės mūsų svorio centras, todėl sunkiau paslysti. Štai kodėl lengviau paslysti, sukant Inmotion V8 / V5F, nei važiuojant pvz. Ninebot One E + arba IPS Zero.

4. Važiavimas ant apledėjusio paviršiaus

Jei, nepaisant visko, mes vis susiduriame su ledo sluoksniu, tai bet kuriuo atveju reikės išspręsti. Jei sugebėsime tai pastebėti anksti ir turėsime pakankamai vietos stabdyti - mes turime stabdyti, kol sustosime. Jei nėra laiko stabdymui, turėtume greitai nustatyti, koks atstumas ledu: jei jis yra trumpas, mes neturėtume nei stabdyti, nei pagreitinti, bet išlaikyti tą patį greitį ir laikytis tiesios linijos. Sugebėsime įveikti apledėjusį kelio ruožą ir atgauti sukibimą, kol slydimas mus numes nuo įrenginio. Jei atstumas yra ilgas, turėtume švelniai stabdyti, kad nenukristume nuo įrenginio ir tuo pačiu metu pasilenkti, kad vienaratis neišsprūstų iš kojų. Kitaip tariant, mes turime perkelti savo kūno svorį į nugarą, kad galėtume atlikti stabdymo veiksmus, bet neturėtume viso kūno atlošti.

5. Avarinis stabdymas

Visada turėtume dėmesingai stebėti aplinką, o stabdymas turėtų būti atliekamas kuo anksčiau. Taip pat nėra tikslinga greitai važinėti tarp kitų žmonių ar minios. Vis dėlto kartais gali atsitikti situacijos, kurios nebūtinai priklauso nuo mūsų. Kiekvieną kartą, kai žmogus ar gyvūnas staiga išeina iš niekur, ir atsiranda priešais mus, ar kai kitas eismo dalyvis pažeidžia eismo taisykles arba atsiranda kliūtis mūsų kelyje, turime atlikti avarinį stabdymą. Jei nusprendžiame greitai stabdyti, yra tikimybė, kad vienaratis gali išsprūsti iš mūsų kojų ir sudužti į objektą, kurio norėjome išvengti. Štai kodėl mums reikia priimti geriausią kryptį, leidžiančią mums išvengti objekto, prie kurio artėjame.

Santrauka

Išdėstyti patarimai yra naudotojų pamąstymai ir jie gali netikti kai kuriose situacijose arba nepasirodyti naudingi visiems. Jei susiduriate su tokio pobūdžio pavojais, visada turėtumėte stengtis priimti geriausią sprendimą ir nukreipti vienaratį taip, kad jis netęstų važiavimo be jūsų.

Naujos paskyros sukūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijungti arba Atstatyti slaptažodį